2016. augusztus 14., vasárnap

Szörny Leírás: Dark Ifrit - Veromos




Ezeken a Szörny Leírás oldalakon részletesebben fogok foglalkozni egy-egy 4-5*-os szörnnyel, és az első ezek közül a Dark Ifrit.
 
Veromos

gIkw30k

Szörny neve: Ifrit
Eleme: Dark
Típus: Support
Megszerezhető: Fusion Hexagram (Wind Vampire+Water Undine+Fire Succubus+Dark Yeti)
Awakenelési bónusz: +25% Accuracy
Awakeneléshez szükséges essence: 20 Dark High, 10 Dark Mid, 10 Magic High, 5 Magic Mid
Max. skillekhez szükséges skillupok: 11 db

Alap statjai (awakened, 6* Lv.40)


HP:
9225
ATK:
769
DEF:
758
SPD: 100

Mint látjátok, a statjai viszonylag kiegyensúlyozottak, inkább középmezőnybeliek, ebből a szempontból sem erőssége, sem gyengesége nincs.


Skilljei:

Leader Skill: +33% HP mindenhol

1.Mega Smash: A mágikus erőivel támad, és 50% eséllyel két körig continous damage-et rak az ellenfélre. A sebzése a sebességgel arányosan nő.

Lv.2: +5% sebzés Lv.3: +10% debuff esély Lv.4: +10% sebzés Lv.5: +10% sebzés Lv:6: +15% debuff esély

2.Super Crush: Minden ellenséget támad, és 30% eséllyel stunolja őket. A sebzés a max. HP-val arányosan nő. (cooldown: 4 kör)

Lv.2: +10% debuff esély
Lv.3: +10% sebzés
Lv.4: +10% debuff esély
Lv.5: +10% sebzés
Lv:6: +10% debuff esély
Lv.7: -1 cooldown kör

Conversion of Magic (passzív): Levesz egy gyengítő hatást (kivéve: stun, freeze, sleep) minden csapattársról és minden levett gyengítő hatásért 3% HP-t gyógyul. (automatikus)


Skilljei részletesen:


Leader Skill

Főleg a Dungeonokban hasznos, lecsökkenti a szörnyek rúnakövetelményeit. Ami külön jó benne az az, hogy a játék minden pontján (ToA, Aréna, Guild War, Dungeonok, Scenario) működik, és emiatt szinte bárhová magunkkal lehet vinni Vero-t.


Mega Smash

A continous damage miatt hasznos, és még a sebzése is jó. Mivel ez az automatikus támadása, sok esetben elég, sőt, szükséges csak ezt spammelni.


Super Crush

Ezt a skillt a ToA-ra és a Dungeonok boss előtti pályáira találták ki. Max. szinten 60%-os eséllyel stunol, ami az egyik legmagasabb a játékban, és ráadásul egyszerre hat minden ellenségre. Arénában is nagyon meg tudja szívatni az ellenfelet Defense-ben és Offense-ben egyaránt.


Conversion of Magic

Gyakorlatilag egy beépített automatikus AOE cleanse, ami nagyon hasznos a Giants és a Dragons B10-ben, valamint a ToA olyan pályáin, ahol bomberek tanyáznak. A bomber teamet használók különösen utálják Vero-t az Arénában, mert nagyon durván keresztülhúzza a számításaikat az, hogy minden körben leveszik a bombjaikat. Egyetlen nagy hátránya, hogy az úgynevezett „inability effecteket” (vagyis amik mozgásképtelenné teszik a szörnyeinket) nem tudja levenni.


Hol használható?


Dungeon-ok

Ez az a hely, ahol  Vero igazán villanthat. Ha van egy elég gyors Veromosunk, nem lesz szükségünk külön cleanserre a Dungeonokban a passzívjának köszönhetően. A leader skillje, és úgy általánosságban az egész skillsetje PVE-re van kihegyezve. Az első skillje lehet a fő sebzésforrásunk kezdetben a Giants és Dragons B10-ben egyaránt.


ToA

Itt főleg a stun és néha a leader skill miatt hasznos, mivel a ToA bossok immunisak a continous damage-re, de a boss előtti pályákat jól tudja kontrollálni. Természetesen a passzívja itt is jól jön, főleg a bomberes szinteken.


Aréna/Guild War

Általában csak a leader skillje és az AOE stun miatt szokták kezdő aréna csapatokban használni, de tökéletesen megfelel olyanoknak, akik még nem állnak készen arra, hogy az Arénára fókuszáljanak, Defense-ben és Offense-ben egyaránt. Guild War-ban hasonló a helyzet, viszont egy farming guildben/kis szinten egy csak-Vero defense vicces meglepetéseket tud okozni a tapasztalatlan játékosoknak, akik alábecsülik.


Rúnázása:

Early Game: Swift/bármi SPD/HP%/HP% (substatok: ACC, HP%, DEF%, SPD)
Mid-Late Game: Violent/bármi SPD/HP%/ACC (substatok: ACC, HP
%, DEF%, SPD)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése